4 råd til gode hjemmesidetekster

En hjemmeside er et udstillingsvindue, der skal gøre dine kunder interesseret i de produkter og tjenesteydelser, du sælger. Salg handler ikke kun om pris og kvalitet på det, du sælger. Det handler også om den "butik", du sælger varen i, altså hjemmesiden. Den skal være effektiv, indbydende og troværdig, for en god hjemmeside genererer mere […]

Læs blogindlæg
5 nemme tips til SEO Optimering af din hjemmeside

Dette er et gæsteblog indlæg af SEO Danmark 5 nemme seo ting du selv kan implementere Jeg vil i dette blogindlæg fortælle om 5 ting, som du selv nemt kan implementere på din egen hjemmeside, for at komme højere op i søgeresultaterne på Google. Der er mange hundrede faktorer, der er med til at bestemme, […]

Læs blogindlæg
Google Ads: 3 kolonner som kan forbedre dine annoncer

Dette er et gæsteblogindlæg af Kasper Gregersen Hvis du som virksomhed har arbejdet med online markedsføring, har du næsten uden tvivl også arbejdet med Google Ads. Du kan i Google Ads få det store overblik med grafer og tabeller over en længere tidsperiode eller du kan gå ned i detaljen og se omkostningerne og omsætningen på […]

Læs blogindlæg
Få styr på din kunderejse: Den bedste og den værste attributionsmodel

Dette er et gæsteindlæg af Marketingattribution For år tilbage var kunderejsen simpel: Du så et link, trykkede på det og købte. Det var nemt at måle afkastet af din investering i fx online marketing. Siden da har de mange sociale medier, smartphones og helt nye kanaler bidraget til at opbryde kunderejsen. I dag kan du ikke nøjes med […]

Læs blogindlæg
7 tips til optimering af dit Google Shopping produktfeed

Dette er et gæsteindlæg skrevet af Andreas fra Searchpartners Google Shopping har opnået en enorm popularitet og vækst blandt webshopejere de sidste år, og det er ikke uden grund. Som webshopejer kan du nemlig opnå utrolige resultater med Google Shopping, men det betyder også, at du skal optimere dit produktfeed for at få mest muligt ud […]

Læs blogindlæg
Hvordan øger jeg købskonverteringen på min webshop

Dette er et gæsteindlæg skrevet af Pensopay Vi kender det alle situationen, hvor vi har besluttet os for at købe et produkt, men herefter kommer en besværlig proces med betalingen, hvorfor vi afbryder. En god betalingsløsning skal altså være bekvem, dvs det skal hurtigt og enkelt at betale. Overfor det står sikkerheden, altså brugerens opfattelse af […]

Læs blogindlæg
4 tips til at vælge det rigtige webhotel til at starte med

De fleste har fokus på pris, når det kommer til at vælge webhotel. Det er også vigtigt at finde gode tilbud blandt de mange webhoteller, men det er mindst ligeså vigtigt at komme frem til det bedste domæne, abonnere på tilstrækkeligt plads og de nødvendige funktioner. Herefter er det blot et plus at kunne reducere […]

Læs blogindlæg
Mobilvenlig hjemmeside

Vigtigt med et mobilvenligt design af din hjemmeside Som virksomhed er det vigtigt, at man er tilgængelig så mange steder som muligt, og det gælder derfor også på internettet. Selvsagt skal enhver virksomhed, der ønsker at være synlig og tilgængelig for eksisterende såvel som potentielle kunder, have sig en hjemmeside. Dog er det ikke bare […]

Læs blogindlæg
SSL: derfor skal du benytte det på din hjemmeside

Hvis du er ejer af en hjemmeside, har du helt sikkert hørt forkortelsen SSL eller SSL certifikat, og samtidig har du sikkert også fået at vide, at du skal få installeret et af slagsen på din hjemmeside. Selvom du har hørt om det før og har fået det anbefalet, er der en god chance for, […]

Læs blogindlæg
5 Gode grunde til at vælge WordPress

5 gode grunde til hvorfor du skal vælge WordPress som CMS Dagens Danmark byder på masser af unge mennesker, der har noget på hjerte, og som er sprængfyldt med innovative ideer, og heldigvis er der flere og flere, der forsøger sig med at udbrede disse tanker og ideer. Dette har igennem de sidste år været […]

Læs blogindlæg
crossmenu